till Öppet hus

Öppet hus

Välkommen att besöka oss på något av våra öppna hus! Om du är intresserad av vår utbildning är det ett perfekt tillfälle att få se på plats hur det fungerar. Du får se vår fina skolmiljö och kan framför allt höra med våra elever hur det är att gå på skolan.

Eleverna ger en presentation av skolan och sedan leder de dig också runt för att se lokalerna, träffa lärare och få information och demonstration av vad man gör i olika ämnen, framför allt tekniken.

Kommande datum:

Vi har inga fler Öppet hus just nu.

Boka biljett till Öppet hus

Det är du som elev som bokar en biljett, men självklart får dina föräldrar och syskon även följa med!

Anmäl dig till nästa Digitala Öppet hus!

Vad passar bäst in på dig?

Genom att göra en anmälan till vårt Digitala Öppna hus och därmed lämna personuppgifter till ABB Gymnasiet, godkänner du att vi samlar in och behandlar dina personuppgifter i syftet att kunna skicka riktad information med nyhetsuppdateringar och evenemang via e-post och sms. Läs mer i vår integritetspolicy.

Tack! Vi har mottagit din intresseanmälan!
Hoppsan! Något gick fel. Vänligen försök igen.
Stäng